Hej svej, baconpastej!

Kära blogg!

Nu var det ett tag sen jag bloggade och jag skäms som en hund! Som en liten basset så jag vill gömma mig bakom dom störa öronen.

Idag har jag endast hunnit äta frukost. 2 stycken skivor lingongrova med svennes kaviar samt ca 50cl mjölk. Det är allt jag hunnit äta idag och jag är hungrig. Inte bara hungrig, utan jag vill även dricka kaffe!! Kaffe är gott och minskar risken för diabetes. Jag ska snart dricka kaffe tror jag.

Snart börjar os-hockeyn wihoooo! Heja Sverige friskt humör det är det som susen gör! Domarn han är svart & vit liknar mest en fågelskit! Vi har simmat över havet för att se det bästa laget, Sverige Sverige Sverige!

Pussisar kära fans<3

Kommentarer
Postat av: Tant

haha, gay

2010-02-27 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0