Min kära blogg!

Min gubbe Stefan sa att jag skulle starta en blogg så då gör jag det. Hans ord är lag. Han tyckte att den skulle handla om mat, dryck och hockey. Så då gör den det.

Idag har jag fått i mig följande:
4 Mackor vid namn energi, vilket Stefan tyckte var töntigt. På dom hade jag Svennes kaviar som är ca 10kr billigare än kalles! Asbra! Till det blev det 2 glas mjölk á 40cl. Arlas mellanmjöl! Innan köpte jag Wapnö men jag fick inget jobb där så dem bojkottar vi!!!

Hos min kära mor och far intog jag dagens middag. Fläskfiléspett med klyftpotatis. Klyftpotatisen var kötpe på Lidl och det är, onekligen, inte riktigt bra! Till det fanns grönsaksspett med svamp, lök, tomat och paprika. Jag trodde att paprikan var tomat först och började äta av det. Har jag inte varit nära döden innan så var jag det nu. Paprika smakar inte alls gott! Usch traumatiska upplevelse! Det serverades även tsatziki till och den var god. Min mamma gör god tsatiziki. Till denna måltid som var god drack jag ca 30 cl äppeljuice.

Sedan efter maten köpte jag en påse gott och blandat. Till min stora ledsamhet märkte jag att det knappt fanns några sådana runda ihåliga lakritsgrejer! Förjävligt!

Dessutom har jag satt i mig 2 koppar svart kaffe á ca 30 cl.

Och nu till det viktiga, hockeyn. Jag har inte kollat på någon hockey alls idag! Om man inte räknar med Penguins - Flyers som jag kolalde på inatt! Penguins vann med 3-2 på straffar! WIHO! SUCK IT FLYERS!

Dessutom tyckter jag det är bra att det länkas till Allers på min blogg. Jag gillar barnkorsordet i Allers!


På återseende! Kanske

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

AAAH, släng dig i väggen Blondinbella! Mister Bjrn - here to stay!!!!

2009-12-19 @ 02:07:34
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0